Palvelumme

Mitä kaikkea tarjoamme

IT-tuki

HUOM! Yhteydenotto ei maksa mitään. Voit siis laittaa viestiä tai soittaa maksutta!

IT-tuen palveluihimme kuuluu:

  • Etätuki: nopeaa apua etänä eri laitteille ja sovelluksille.
  • Lähikäynnit: ratkaiseamme ongelmat paikan päällä sovitussa paikassa.
  • Puhelimen-, tietokoneen-, television käyttö..
  • Sovellukset ei toimi, laitteet takkuilee
IT-tukipalvelut
Katso Hinnasto

IT-laitteet

HUOM! Yhteydenotto ei maksa mitään. Voit siis laittaa viestiä tai soittaa maksutta!

Mitä kaikkea tarjoamme:

  • IT-laitteiden asennus, korjaus/vianselvitys ja tuki.
  • Konsultointia IT-laite valinnoissa, sekä käyttöönotto
  • Televisiot, Tietokoneet, Kotinetti, Tulostimet
  • Ylläpito: säännöllinen laitehuolto ja ohjelmistopäivitykset.
IT-laitepalvelut
Katso Hinnasto

Tietoturva

HUOM! Yhteydenotto ei maksa mitään. Voit siis laittaa viestiä tai soittaa maksutta!

Suojaudu väärinkäyttöä vastaan. Varmistamme, että henkilökohtaiset tietosi ja laitteesi ovat turvassa:

  • Palomuurin ja virustorjuntaohjelman asennus ja konfigurointi.
  • Kaksivaiheisen tunnistautumisen (2FA) käyttöönotto tileilläsi.
  • Salasanojen vahvistaminen ja turvallisen salasanahallinnan opastus.
  • Turvallisuusvinkit sähköpostin ja verkkopankin käyttöön, sekä huijausviestien tunnistaminen.
IT-tietoturvapalvelut
Katso Hinnasto

Hinnasto

ALV 0 %, vähäinen toiminta (AVL 3 §)

Etätuki

Hinta: 19,95€ tunti - mutta veloitus 15 min välein

Etätukea tarjoamme puhelimitse ja etähallinta sovelluksen avulla.

Ota yhteyttä

Lähituki

Hinta: 34,95 € tunti, jonka jälkeen 15 minuutin välein

Lähitukea tarjoamme Riihimäen alueella sovitussa paikassa.

Ota yhteyttä

IT-laitteet

Hinta: 19,95 € - 34,95 € tunti

Jos Laitteisiin liittyvät asiat hoidetaan puhelimitse/sähköpostitse veloitetaan siitä "ETÄTUKI" -palvelun mukainen hinta. Kasvotusten "LÄHITUKI" -palvelun hinta.

Ota yhteyttä

Tietoturva

Hinta: 19,95 € - 34,95 € tunti

Jos Tietoturvaan liittyvät asiat hoidetaan puhelimitse/sähköpostitse veloitetaan siitä "ETÄTUKI" -palvelun mukainen hinta. Kasvotusten "LÄHITUKI" -palvelun hinta.

Ota yhteyttä

Tukipaketti - Perus

Hinta: 59,95 €/kk

Sisältää rajattoman etätuen (puhelut ja etäyhteys), sekä yhden ILMAISEN lähituki tunnin kuukaudessa.

Lue sopimus

Tukipaketti - Rajaton

Hinta: 119,95 €/kk

Sisältää rajattoman etätuen (puhelut ja etäyhteys) sekä rajattoman lähituen. Lähituesta veloitetaan lisäksi kilometrikorvaus: 1 € / kilometri.

Lue sopimus

Palveluehtoja ja hintoja voidaan päivittää tarvittaessa. Ilmoitamme muutoksista aina selkeästi etukäteen.

Miten toimimme

Näin palvelumme toimivat eri tilanteissa

📍 Lähituki

1. Ota yhteyttä – kartoitetaan tilanne yhdessä

2. Tulemme paikan päälle sovittuna aikana

3. Lasku toimitetaan käynnin jälkeen

Ota yhteyttä

🖥️ Etätuki

1. Soita tai laita viestiä

2. Jos emme saa puhelimitse haastetta ratkottua luomme etäyhteyden laitteeseesi

3. Hoidamme ongelman mahdollisimman nopeasti

Ota yhteyttä

🖨️ Laitteet ja Tietoturva

Laitekorjauksien/-asennuksien, sekä tietoturva asioiden kanssa toimitaan samalla tavalla, kuin Lähi- ja Etätuki -paketeissa. Keskustelemme tarpeistanne sähköpostitse tai puhelimitse.

Ota yhteyttä

🎫 Tukipaketit

Voit ostaa jomman kumman "tukipaketin", maksaa kuukausittain kiinteää hintaa ja saada palvelua sen mukaisesti. Tukipaketissa yhden kuukauden irtisanomisaika, sopimus tehdään erikseen.

Ota yhteyttä

⛽ Kilometrikorvaus

Riihimäen alueella tehdyistä keikoista ei peritä kilometrikorvausta ellet tilaa "Rajaton Tukipaketti", tällöin lähituen keikoista täytyy maksaa kilometrikorvausta.

Ota yhteyttä

💸 Kotitalousvähennys

Lähituki kuuluu kotitalousvähennyksen piiriin. (HUOM! Vain työ) Lasku sisältää selkeän erittelyn työn osuudesta. Voit ilmoittaa sen verottajalle ja säästää jopa 35 % työn hinnasta.

Lue lisää

Usein kysytyt kysymykset

Mikä on Datariksu?

Datariksu on IT-alan yritys, joka tarjoaa nopeaa ja luotettavaa tukea niin yksityishenkilöille. Meiltä saat apua kaikissa tietotekniikkaan liittyvissä asioissa, kuten laitteiden asennuksessa, tietoturvassa ja IT-tukipalveluissa. Tarjoamme sekä etä- että lähitukea, ja räätälöimme palvelumme aina asiakkaan tarpeiden mukaan. Tavoitteenamme on helpottaa arkea tarjoamalla asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua nopeasti ja joustavasti.

Mitä tarkoittaa etätuki?

Etätuki tarkoittaa, että voimme auttaa sinua puhelimitse ja tarvittaessa muodostaa turvallisen etäyhteyden tietokoneeseesi – ilman tarvetta paikan päällä käynnille.

Etäyhteyden avulla asiantuntijamme voi väliaikaisesti hallita tietokonettasi sinun suostumuksellasi. Asiakas lataa laitteelleen sovelluksen ja antaa luvan etähallintaan. Tämän jälkeen näemme tietokoneen näytön ja voimme suorittaa tarvittavia toimenpiteitä, kuten liikuttaa hiirtä tai kirjoittaa näppäimistöllä – aivan kuin olisimme itse laitteen äärellä.

Etäyhteys on turvallinen, nopea ja tehokas tapa ratkaista monia IT-haasteita.

Miten nopeasti saan apua?

Pyrimme vastaamaan mahdollisimman pian – usein jo saman päivän aikana. Kiireellisissä tilanteissa suosittelemme soittamaan suoraan, vaikka aukioloajan mukaan olisimme suljettu.

Yritys on Suljettu? Voinko soittaa?

Opintojen takia, emme kykene vastaamaan puhelimeen sadan prosentin varmuudella, jonka takia olemme asettaneet aukioloajat, jolloin saa varmasti yhteyttä.

Virka-aikana ja iltapäivällä voi soittaa ja pyrimme puheluihin vastaamaan. Viikonloppuna meihin saa myös yhteyttä.

Milloin lasku tulee?

Yksittäisillä keikoilla lasku toimitetaan aina käynnin jälkeen (Etätuki ja Lähituki), ja se erittelee selkeästi työn osuudesta. Huomioithan, että LÄHITUKI kuuluu kotitalousvähennyksen piiriin.

Lue lisää kotitalousvähennyksestä
Toimiiko palvelu myös viikonloppuisin?

Kyllä. Olemme avoinna myös viikonloppuisin – la-su klo 10–16. Ota rohkeasti yhteyttä myös aukioloaikojen ulkopuolella!